Fusion

Structured er fusioneret med Community Agency

Pr. september 2024 har Community Agency købt aktiviteterne i Structured. Alle Structureds aktiviter, opgaver og medarbejdere fortsætter. Nu er vi blot samlet i én virksomhed, der fremover kan være med hele vejen fra analyse, strategi og indsigt til kreativ eksekvering.

Læs pressemeddelsen her:

Specialistbureauer fusionerer til ét bureau

Det politiske kampagnebureau Community Agency og analysebureauet Structured har besluttet at fusionere til ét bureau. Ejerkredsen fortsætter som ejerkreds i det nye bureau.

Det er blot ét år siden, Mikkel Wolf og Helge Toksvig Bjerre stiftede Structured, som skulle fokusere på analyser, indsigt og strategi. Nu har de to besluttet at indlemme Structured i Community Agency, for at udnytte synergieffekten i ét bureau.

”Ambitionen var at have to specialbureauer på henholdsvis kampagne og kommunikation og analyse og strategi. Men vi har indset, at det er for stor en mundfuld vækste to bureauer på én gang. Til gengæld er begge virksomheder sunde med masser af opgaver, og derfor giver det bare mere mening at køre det hele som én virksomhed – både i forhold til vores position i markedet, vores kunder og den interne drift og kultur,” siger direktør og stifter af Community Agency og partner i Structured, Helge Toksvig Bjerre.

Mikkel Wolf, co-founder og partner i Structured, udtaler:

”Alle i Community og Structured brænder for at hjælpe kunder, som forstår, at de skal være noget for andre mere end for dem selv. Structured har haft fokus på at hjælpe kunderne med at forstå deres omverden og navigere i en tid præget af faldende tillid og øget kompleksitet. Det fortsætter. En væsentlig del for ambitiøse organisationer er at skabe opmærksomhed på løsningerne og kunne eksekvere dem efterfølgende. Her kan Communitys kreative power tilføje en helt anden pondus og gnist.”

Fusionen er samtidig begrundet i en tro på, at kunderne på den ene side har brug for specialistkompetencer og på den anden side også efterspørger bureauer, der kan løse det hele – og at det bliver sværere og sværere at se hvor kampagner, interessevaretagelse, analyse, strategi osv. starter og slutter.

”Vi kan se, at markedet i højere grad efterspørger konsulenter og bureauer, der forstår politik, samfund og strategi i dybden, men som også kan være med hele vejen på kreativitet og eksekvering. Det er præcis dér, vi gerne vil placere os, og som vi kan realisere, ved at indlemme Structureds kompetencer på analyse og strategi i Community Agency”, tilføjer Helge Toksvig Bjerre.

Fakta om fusion og Community Agency

  • Community Agency ApS køber aktiviteterne i Structured ApS. Sammenlægningen forventes at være på plads i løbet af september 2024.

  • Mikkel Wolf og Helge Toksvig Bjerre udgør fremover ejerkredsen i Community Agency. Mikkel Wolf ejer 30%, Helge Toksvig Bjerre ejer 70%.

  • Ledelsen udgøres fremover af Helge Toksvig Bjerre (managing partner), Mikkel Wolf (partner) og Sanne Nørgaard Fink (bureauchef).

  • Community Agency vil fremover beskæftige syv medarbejdere på kontoret i Bredgade.

Skal vi arbejde sammen?

hello@communityagency.dk